Vilken miss!

Igår kväll efter jag hade skjussat hem mamma och hennes kompisar när de hade vart på "after work".. var trött och hungrig men samtidigt  ont i magen! hummskulle hämta mamma och de andra vid mcedonalds och mamma kunde nog läsa mina tankar för när hon kom ut så hade hon en happy meal till mig =D haha va gladis ja vart ;) hem till mamma och slängde i mig maten där sen vidare hem! När jag skulle leta upp nykeln så sitter jag i bilen och märker att båda hem nyklarna ligger i min egna bil som står parkerad på stan (har mammas bil för att jag skulle skjussa på alla) så jaa var bara att åka upp till stan och hämta nyklarna i  bilen och sen åka hem igen^^ Lite drygt.... Vilken miss^^ sen hem och sakna min älskilng <3 sov i hans thisört (shiit, stavning tack?) sitter i den än och  myser (A) Men snart blir det en vända upp till stan, kanske jobba hos mamma idag en vända!

Men innan jag gör nått så ska jag sätta på en as bra film och strecha och bara ta det lugnt på min lediga dag =D Och bara längta tills emil kommer hem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0