Varför kan inte jag sova som alla andra barnen?

Även om det blev en sen kväll/Natt så vaknar jag halv 10! Otroligt så sur ja blir^^ Men men ska snart försöka lägga mig igen så somnar säkert då! hihi.... Emil och Ida värkar sova as skönt så fusk.. själv sitter man här och har lite ångest! Skulle jag ha följt med mamma till Ikea eller inte? Men nu behöver jag nog inte tänka på det för de åkte vid 10 och klockan är just nu 10.07 attans 7minuter försenad^^ humm

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på! Kanske åka ut till sörvik och sno n film av sigge ;) Skulle inte vara helt fel^^ Vill så "Farsan" typ bara jag som aldrig har sett den så känner mig lite utanför (A) haha Nejdå jag är aldrig utanför jag babblar på ändå ;) Ne nu så ska jag nog krypa ner i sängen igen =D natti <3


Igår kväll hade jag bubblans ont i magen! Vart nog för mkt godis och chips^^ Attans.. Vart en held el chips hos johanna, jag och ida tog över skålen ;) Den var vår.. hehe Sen åkte vi ju och handla massa flöt för att överleva natten och ont i magen vart det då^^ humm....




NATTI!

Kommentarer
Postat av: J

10 är väl inte tidigt? jag vaknar vid 8-9 varje dag ^^

2010-07-26 @ 19:05:39
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0