Suger.........

De här sista dagarna har vart så DRYGA... Helt slut i hela kroppen och att jobba i värme utan ac är hur drygt som hälls så det finns inge syre på jobbet! Och så var jag ju med om ett äventyr i helgen "lördan" var ute och festa med Emils kusin Therese och hennes man Janne och kompisar till dom och så var ju Ida med så det lättade mkt =D Vart för mkt vin! Har kommit på att man kan inte dricka vin som om man dricker cider! S¨ni vet! Iaf det var en kanon kul lörda "så länge den vara och så mkt jag kommer ihåg"  Har aldrig och då menar jag aldrig vart så här borta.. helt sjukt och det var så sjukt äkligt och fyfan.... Tur att hela Emils familj var så snälla och tog hand om mig (A) "skäms en hel del" minneslucka mellan 11.00 och till en 05.00... Kom ihåg att jag träffa på Ida utanför flottan och sen att Emil väkte mig i soffan hemma och fråga hur jag mådde och massa så och berättade om hur dålig jag vart.. Det var hämstk.. hoppade in i duschen och satt och även låg på golvet i duschen för jag var så slut! hehe Och så vaknade man med typ nästan enn blåöga men så illa var det inte ;) Sa till mina kolegor att det var ett myggbett (A) hehe känndes bättre! På söndan så vare ju meningen att jag och emil skulle åka till blge för att han skulle fixa klart sina biljetter till Thailand fast det vart inställt att ¨ka dit för jag kunde knappast köra bil efter en sådan kväll! Så vart att åka hem på månda morgon och sen direkt till jobbet! Kan säga att jag mådde skit då också^^ dagar efter en fest är hemska och då känner man att det inte är värt de goda vinet... Nästa gång räker det med 1-2 glas! hehe INTE VÄRT DET OK? och jag har aldrig haft värre mineslucka än vad jag hade då.... Och har aldrig vart så full eller så jävla korkad!

Idag har jag jobbat! vart as drygt för mår inte bra i magen och vet inte va det är för fel :S Så jobbigt! Kanske börjar bli nervös inför söndan? hehe Sen har det vart hur varmt som hällst och jag har vart så yr..... Slutade vid 19 då Åhléns stänger och räkna kassan efter det trode jag verkligen inte skulle gå bra men jag tog det lugnt och det gick så mkt bättre än förväntat! hehe  bara massa text så trök men har inge nya bilder att bjuda på....

kom ihåg..... Drick inte vin som om det vore cider! Det slutar inte inte bra!

Nu har jag fått mat i magen och klockan är rean 10 så nu ska jag hoppa i sängen och hoppas på att jag mår bättre imorgon bitti då jag börjar 09.00.. så sugit! Är så trött och vill bara sova och så jobbar man 6 dagar denna vecka.. så härligt? nej nej, SÄNGEN...
Får bli en bild på mig och emil!
Är ju så grymt tråkigt med en blogg med bara text... hata hata!



Kommentarer
Postat av: nikoninan

haha awe stackarn, hihi fylle-emmis ;) <3

2010-07-14 @ 09:12:50
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Ponnysill

Haha det är tur du har mig alltså ;). SUPERWOMAAN is gonna save you!! (a)

2010-07-14 @ 13:14:59
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0