SEEEG dag....

Jag och Emil har bara tagit det lugnt busat lite och bråkat XD hehe Vi har även vart och hämtat ner resväskan som han ska ha nu när han drar till Thailand nästa vecka :( kommer sakna han :( <3

Undra om det finns något i väskan? hehe

TITUTTT!!!!!
Jag fick plats!


Jag kan ju säga att jag funderar starkt på att följa med ;) Men tror jag skulle dö av att det var slut på luft eller något liknande! Fick ju panik när emil la över locket! hehe Men men om man tar en sömntabblett kanske det skulle fungera? ;)

Nu så ska jag fixa mig lite snabbt "väldigt snabbt" för älskii syster är på väg hit ;) Ska följa henne och hämta ut hennes paket från Nelly =D hihi nais <3 Love love love

PS.... känner mig så otroligt snygg i Emils byxor XD hehe

Kommentarer
Postat av: Peeper [Annie]

Haha smidigt :D

2010-07-08 @ 17:08:48
URL: http://peeper.blogg.se/
Postat av: Ponnysill

HAhahaha :D

2010-07-09 @ 18:22:38
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0