Ny tvättkorg!

Så nöjd :) Nu har jag en ny tvättkorg som är as snygg ;) en vit så klart =D Eftersom jag inte har någon kamera för tillfället så fick jag ta med min mobil så det får duga :)  men en sak som jag kom på nu ära tt jag glömde köpa kjolen som jag lagt undan! Attans, får köpa den imorgon innan eller efter att jag jobbat :) 0




I onsdas hände det en grejj på Åhléns.. hade precis slutat för dagen och träffat på kompisarna mina och så gick vi in på Åhléns och handlade lite grejer och så börja det skrickas och springas och massa... Vart fan livrädd för det kom en kvinna springades med folk efter sig. ojojj läskigt och i Ludvika där händer det grejer!


Läs hela artikeln här!

Hon som sprang bet en anställd riktigt hårt så hon fick ett märke och så var hon på en annan och sen klöste hon en kunds arm.. helt sjukt hur vissa är funtade!

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? :D kram

2010-07-30 @ 15:11:34
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0