Ny soffa =D

Äntligen har soffan kommit hem och den är på plats! Perfekt plats ;) Så nöjd =D hihi Idag har jag först jobbat (som vanligt? 6 dagar denna vecka) sen efter det vart det hem och Emil höll precis på att göra ordning käk, värsta lyx ;) Sen åkte vi ut till mamma för jag ville träffa på småkusinerna som caasi är barnvakt åt men de hade precis åkt så då vart det att kika in nya lyan som snart är klart ;) (mamma och anders lya)






Ser ni så biffig jag ser ut att vara ;) haha värsta muskel knutten ja =D Skulle visa mitt nyinköpta linne ;) Så sött <3

Efter att vi var och kikat hemma hos mamma och anders så åkte vi vidare och la oss vid vattnet i sörvik (där vi var igår också) så skönt men telen min och så säger de att min soffa har kommit =D HIhi så då vare ju att åka upp till pappa och Anna och höra ifall han kan följa och hämta soffan och så var vi tvungen att åka till mamma igen för att ta deras släpkärra ;) hehe Sen upp och hämta den =D Var massa bök men nu står den så snyggt och prydligt där den står ;) As nöjd



Vart iaf as nöjd! Nu så väntar jag bara på att få upp min teve bänk så det blir ännu snyggare ;) Den kommer ju snart möggla i sin kartong XD haha Hoppas att den är hel och allt för det är ju över 1 månad sen jag köpte den^^

Efter att soffan vart inflyttad så vart det att åka vidare till pappa och Anna och få god mat där ;) Tackar och bockar <3 Mat  och efterätt =D

Nu när vi slängt ut sden gamla soffan som var en bädsoffa så får Ida sova på nya soffan? Om det går annars blir det att hämta hem en madrass ;D Tycker att Ida ska komma hit nästa vecka (= Skulle vara kul att ha lite storfrämande ;)

Nu sitter jag här och kollar på teve (Underworld) as bra (= Men snart så väntar sängen ;) är ju jobb imorgon som gäller! hehe som vanligt? Efter jobbet blir det att åka till Gränges och fira Johanna som fyller 20 år på Söndag =D hihi nais <3 gumman blir så stor nu ju!

2dagar kvar tills jag ska hoppa fallskärm ;)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Det blev skitsnyggt ;) haha du å jag har så bra smak på soffor och kuddar hahaha ;) :D ska bli så kul att träffa dig alltför längesen sist! Kram ! och nej usch nu måste jag sluta fylla år tror jag ;)

2010-07-16 @ 23:18:28
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0