Nu väntar stranden ;)

Nu så ska jag dra iväg till stranden och bada, ska även dra med mig Emil så han får lite sol på sig! Fast han blir ju brun ändå av dataskärms ljuset! Fusk^^ Blir nog att åka till Sörvik och lägga sig i buschen med alla barn familjer ;) haha Har precis kommit hem från jobbet! Har gått bra men välldigt stressigt! hehe Och så kom jag ihåg att köpa ett par nya hörlurara eftersom jag pajade Emils igår (A) Så nu står han och dansar och är gladis =D Kanon! Men nu lär jag dra! Och så ska jag ringa till jysk senare ifall inte dom ringer under dagen och säger att soffan har kommit! hehe


Kommentarer
Postat av: Vincentandrine

Very informative...God Bless

2011-05-27 @ 07:56:24
URL: http://vincentandrine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0