My car is home!

Vid 12 tiden vaknade jag av att telen min ringde så då vare pappa och han sa att bilen var klar nu =D hihi så pappa, anna och jag åkte och hämtade den så nu går den som ett skållat troll ;) Känns så grymt skönt att det inte var så stort fel på den^^ Det var spridaren till bensinen "eller vafan det var" så han hade bara lagt det i disel och låtit korken löst upp... hehe nais ;) Så nu har mamma sin bil och jag har min ;) Den lilla röda "djävulen" ! Kannon och ikväll blir det grillat hemma hos pappa och Anna ;) Mumms mumms, och hällsa på katten lär man ju göra =D

Dagen har vart en aning seg, jag och Ida har suttit framför teven och kollat på Avatar "fast jag låg på golvet ett tag inlindad i det tjokaste tecket vi har här hemma" Så mysigt, höll på att frysa ihäl.. As kallt XD

Min lilla racer bil är hemma ;) Tankad och klar för körning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0