Mini shopping ;)

Nu sitter jag här hemma i min lilla lägenhet (= Ska strax fixa lite mat^^ Idag efter jobbet så åkte jag hem (cyklade) och Emil var vaken så då efter en stund så drog vi upp till stan igen (= Så fixa mig ett par nya sommar skor, vita så snyggt, 2nagelack (1blått och 1 vitt) och sen köpte jag mig en klänning =D As nais ! Orka inte ta en bild på klänningen så den får ni se en annan dag ;)

Nya skorna och nagelacket ;) As snyggt!


Nu snart så ska jag börja med maten! Blir någon enkelt typ pyttipanna och ägg ;) haha Välldigt enkelt! +så håller jag på med att tvätta lite så har ganska mkt att hinna med inann jag ska sova (= Och den jävla teve bänken har inte hoppat ur sin kartong än! humm^^

Jobbet i dag gick bra som vanligt! Imorgon äre nya tag (kort dag) sen är jag ledig på fredag och så jobbar jag Lördag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0