Mini shopping och värmeslag

Jaa men det är väl så sommaren ska vara? Kanon het och en hel del shopping ;) Tänk om det var så varje dag :O haha Gud va härligt! Jag hinner vara ute i solen idag för jag slutar vid 2 idag så han med shoppa lite på Åhléns ;) Köpte en lancome puder och body wash och sen en så söt topp som man visar magen i! Så den blir att använda då man ska till stranden eller något liknande ;) haha



Kan säga att jag ÄLSKAR mina ögon när solljuset är på de =D

Nu kom min älskade Emil hem så lär gå ner och hjälpa han upp med all packning =D hihi love <3

Kommentarer
Postat av: Christian

Vacker du är och riktigt fin mage du har! :)

2010-07-05 @ 02:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0