Min lediga dag!

Den vart inte så ledig^^ Ska iväg nu snart för ska jobba hos mamma nu kl 12.00 så lär slänga på mig nå kläder snabbt och sen dra iväg! Får se hur länge jag blir där men det visar sig! Inte allt för länge hoppas jag, vill ju hem och mysa med  Emil nu när det är sissta natten ihop snart :( Fyfan va jag kommer dö av saknad <3 hoppas tiden går fort och att han kommer hem tidigare än planerat (A)

Inatt kollade vi på 3 filmer och åt hur mkt godis som hällst! Men jag somnade som vanligt så han inte kolla klart på sista filmen! vart på tok för trött! hihi så då la  jag mig och somnade ganska så snabbt!

Nu lär jag fixa klart innan jag börjar jobba! Ha en trevlig kväll alla :D

Kommentarer
Postat av: Eirikeli

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-01 @ 21:30:45
URL: http://eirikeli.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0