Mättis i magen och snart sängen =D

Nu har jag och Älskii typ precis kommit hem från pappa och Anna =D Maten var as god "som vanligt" Och så vart det lite tjol och upp och hälsa på farmor och farfar och även lilla Tyson ;) TREVLIGT! Man kan ju allt säga att missen mår så bra där och är så glad av att han får vara ute och springa i det fria =D Tycker så synd om inehuskatter "därför jag gedde min katt till farmor och farfar för att den ska få vara ute" men kan allt säga att det är så tomt utan han :( Plutten min <3

Idag har jag.......
jobbat, gått på "kniv veckan" och sen vart och solat och vart hemma hos pappa ;) Var så skönt i solen och imorgon blir det en kort dag på jobbet så för hoppningsvis så hinner jag ut i solen ;) + imorgon hämtar vi hem min nyinköpta soffa som jag glömt säga XD haha ÄNTLIGEN =D Kommer bli så snyggt hemma med en ny större soffa =D Happy... Så blir nog att fixa mkt i lägenheten också så man får platts med allt ;) Wieee






Nu för en liten stund sen så råkade jag knäcka emils hörlurar (A) sorry darling <3 Får väl köpa ett par imorgon fort efter jag slutata för dagen =D Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det sängen! Är så grymt trött på mårnarna nu för tiden :S Sov inte så bra inatt, vaknade av minsta lilla ljud typ^^ Så drygt så hoppas på en as bra natt inattt ;) Kanske film mys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0