Leker frisör ;)

Efter jobbet kl 19.10 så lekte jag frisör på en frisör ;) hehe Inte illa? En kompis till mig Camilla som är frisör och har sin egna frisör^^ Hom som jobbar på millas frisör salong har semester och Milla hade lite panik och ville färga håret så då vart det jag som fick färga =D haha As trevligt att träffa min Milla! Är ju så sällan nu för tiden när båda är upptagna och hon med eget företag och eget hus och allt. Men så kul de gångerna som kommer för man har alltid så mkt att prata om =D Härligt^^ Det vart iaf bra och jag var VÄLDIGT noga nu när jag färga hennes hår! hehe får  ju inte göra fel på en frisör ;) hihi Har färgat ganska så mkt hår mest min syster och mamma mig själv (när jag var brun/ svart) skulle aldrig färga håret själv nu när jag har ljust hår! Är så fjantig med mitt hår och livrädd att det ska bli förstört! Så fjanti som jag är (A) Men är välldans sugen på att klippa kort "typ pasch stavning?" fast i lite längre modell men det är så grymt snyggt! Sen jag var liten så har jag alltid velat bli frisör Men mina poäng var för låga för att komma in så då vart det ju handels som jag är så kanon nöjd med =D Älskar folk och att få hjälpa =D

Jag är ju ganska så klumpig av mig så när jag skulle färga håret på milla så hoppade jag i skot kläder XD hehe hoppas att inte pappa ser bilden och ser att det är hans Bruce Springsteen tröja (A) hehe Men den är så pass gamal så hoppas att han glömt den ;)


Kanoners ;) Nu lär jag hoppa i duschen och sen så ska jag nog lägga mig och kika på teve och sova =D Blir en lång dag på jobbet imorgon ;) 09.00-18.00.. Sen är jag ledig på Torsdag =D

Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0