Lååång dag!

Den har vart otroligt lång! Börja med att vakna vid 9 tiden ner till tvätstugan och slänga in en tvätt sen så satte jag mig vid datorn sen somnade jag om och vakna vid 12 tiden^^ Fixa snabbts en iväg med bilen till verkstaden! köra dit och sen vart det stan med Emil en sväng (= Kom hem med 1par nya skor (A) as söta <3 hihi  Köpte även tvättmedel och sköljmedel ;) hem och sen iväg igen och slänga skräp! Och så tvättade vi mammas bil (så snälla som vi är) så satt i en tvätt grej as länge och bara babbla och skratta typ XD  Sen drog vi och käka lite pizza ;D mmm sen åkte vi till mamma som var på affären än (hon satt och beställde och fixa lite) så vi drog dit och gjorde henne sällskap och sen så skussade vi henne hem till en kompis som hon skulle till så inatt blir jag nog svart taxi! kulkul ;) får väl sova emellan! Nu sitter vi har damsugit och allt så nu ska vi bära upp grejer till vårt föråd! Få bort en massa skräp är aldrig fel! Specielt julsakerna^hehe lite för tidigta tt ställa upp de nu skulle ja kunna tro ;S

Nya skorna! De vita är de som jag fick med mig hem i förrgår och de rosa är de nya som jag fick med mig hem idag (A) kunde inte motstå de^^ SÅ gulliga XD




En snygging bild på Emil från simmarhelgen i Vansbro^^ Trode aldrig att jag skulle få på Emil det där men jag lykades och tillomed få bild ;) haha underbart <3


Nej nu så ska jag och Emil bära en massa grejer sen kolla på Alien ;) haha Är ju Alien helg nu på tv6 ;)

Nu är det inte långt kvar tills Emil åker Till Thailand! Han åker nu på onsdag :( huhu kommer sakna han nå grymt mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0