Jobbbiiiggt!

Jaa va kan man säga? Jag vill också ha sommarlov^^ Få vara uppe länge och så.... var en helt okey lång dag (= 11.00-15.00 så helt OK Men tröttis ändå. Det jag har gjort på jobbet idag är att ha plockat efter ett nytt panogram vi hårvård... Bytt plats och torkat av alla hyllor! det tog mer eller mindre hela min jobbtag upp... Så skönt för då hade jag ju nått att göra ;) haha Så imorgon så ska jag fortsätta med det och kolla ifall nått har utgåt och massa sånt skit (= Men imorgon får jag SOVMORGON =D Börjar kl 14.00-19.05, härligt!

Sen vart det att köpa lite till mig själv =D Var in på mammas butik och tog med mig ansikts rengöring och kräm =D Och probiotika till Emil (= sen köpte jag bling bling så nu jävlas ska mobilen blingas ;)

Får se om man får nå mer fantasi och hittar på nått att skriva om! Men här hemma behövs det iaf en rejäl städning! Jag som har haft det så rent och snyggt sen kommer grisen Emil hem och baar grisar ner! Buhuu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0