Idag har jag......

blivit kallat ohyfasd, surig och blivit nerstänkt av en bil! Blev kallad för ohyfsad när jag skällde ut en kille på msn som var helt vierd :S Så jaa... hehe och vart kallad suris av mamma när jag avr inne i hennes butik för att slå in en present och så råkade jag kapa present pappret för kort så det vart en glipa så jaa.... då var jag irriterad! Sen vare när jag var på väg över vägen och in i galerian så kommer det en bil i fullfart och stänker ner mig! Vilken tur jag har!

Viste ni att.....
Ifall man stänker ner en gående med bilen och inte stannar för den som blivit blöt så kan man sätta dit den för smitning! Kanske skulle ha gjort så ;) Men känns välldigt löjligt! haha... Vart inte överdrivet blöt men ifall jag hade blivit blötare så skulle jag ha slångt en sten eller nått efter bilen! Ok, så bråka inte med Emmis när hon är på dårligt humör ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0