Hoppas hoppas hoppas^^

Nu måste alla hålla tummarna eller korsa era fingrara för idag är det ju meningen att jag ska hoppa ur ett plat och använda falskärm =D haha Fyfan va kul! Men hoppas att vädret inte sviker mig :O Hoppas hoppas <3 Kommer ju så klart få hela hoppet på film så om jag inte ser allt för korkad ut så ska jag nog allt visa er ;) hehe Pengarna ligger i plånboken och jag sitter i bikini för att jag trodde det var fint väder idag men sen gick jag till fönstret och såg att det var målnigt :( Ajaa hoppas det är fint väder i Västerås där jag ska hoppa ;) När jag berättade det för mamma så vart hon ju galen och tyckte att jag var korkad som tänker utsätta livet för nå sånna dumheter! hehe Men fatta vilken kick man får och vilken känsla? Att falla i fritt fall rakt ner mot marken! Vilken kännsla :O Efter falskärmshoppning så blir det bangyjump nästa ;) haha

Bjuder på en äldre bild =D Kom på alla dessa bilder jag har så! hehe Hade lite anorlunda hårfärg det men jag gillar den ;)

Det är ju från samma gång bilden togs som den i headen! Vill verkligen fixa en ny header men har varken tid eller photoshop^^ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0