HÄRLIGT!

Sitter med bikinin på och väntade bara på att jag skulle lyfta rumpan min och ta med mig en filt och ut och sola! MEN nej, nu när jag gick till köker för en knorrande mage så ser jag att hela himlen är molning! ååååå så ledsen jag blir :'( Vill ut i solen och vill bada! Jag jobbar hela tiden då det är fint så trodde att jag skulle ha lyckan på min sida men icke^^ humm, är ju föd på en oturs dfag, kan det vara det? (fredan den 13)

Somnade as tidigt igår, tror inte äns klockan han bli 12 :O Var så slut att jag decka i sängen och där ville jag ligga även om Emil ville att vi skulle kika på film och gosa med flöt men jag var så trött efter ett 9e timmars jobb! Vaknade vid 3 igen av att jag var så kissnödig och då satt plutten fortfarande uppe men han följde med till sängen och la sig då =D Sen vaknade jag nu vid 9.. härlig sovmorgon ;) hehe eller inte! Och gud va jag är hungris lär hitta nått snabbt att äta så jag slipper äta chips (A)


Jag vill bada :O humm.... Kanske blir att åka till blge istället en sån här tråkig dag! ajaa nu ska jag krypa ner vid emil och dryga mig så han kommer upp från sängen någon gång =D <3

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

haha nej alltså har haft atorn i ett år och ingen av mina kompisar vet ens hur den funkar xD eller var man startar den^^

2010-07-08 @ 12:09:20
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi ngn knäpp bärbar:p asså det funkar på msn men sen e programmet man fotar i borta xD

2010-07-08 @ 12:33:04
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. haha ja

2010-07-08 @ 12:55:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0