Hårinpackning <3

Finns det något bättre? Älskar när håret är mjukt och aa mmm love i´t <3 Precis kommit ur duschen, har suttit i duschen med hårinpackning och rakat benen och smort mig och allt veta fan! Denna gång så hade jag aossie.. En kanon bra. Men hårinpackningar från frissörer är ju så himmla mkt bättre vilket fall =D Men Aossies serie är bra för att kunna hinna i Åhléns butiker och annat och för sitt pris. Det jag annars använder är från frissan och kostar mellan en 250-300 Den är kanon bra =D För lat för att gå och kolla i badrummet vafan den hette nu igen (A) hehe Nästa gång?

Imorgon om jag hinner så ska jag locka håret innan jag börjar jobba =D Så bäst att somna i tid ;) Blir sängen nu för min del =D Emil har redan tuppat av i sängen så blir att krypa ner brevid honom och så kommer jag sova som en stock <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0