Fredag den 13!

Min födelsedag! typ, jag föddes iaf Freadan den 13 september! Hahaha Mamma hade skräck och ville inte att jag skulle födas den dagen ;) Så jag är allt ett litet otursbarn ;) Kanske blir ett monster en vaker dag =D Nejdå =D Jag är som jag är och kommer aldrig ändra mig ;) Gillar att vara mej =D Kul va? haha Och att heta Emelinda... Inte så många som heter det ;)



Idag är jag ju ledig från jobbet men inte fan har jag sovmorgon! Idag nu vid 10.00 så ska jag iväg och besikta min bil! hihi Den lilla Röda skka få bli besiktad :( Hoppas det går bra =D Den har iaf gått igenom de senaste åren utan anmärkningar ;) Men vet att en lampa är trasig bak så attans att jag inte fixat det innan "/ Buhuu....  Kommer bli ATT STÅ ATT JAG LÄR BYTA DEN! ajaa det är ju inte så svårt men jag kan inte så det får bror eller någon göra xD

Den lilla Röda ;)

Önska mig lycka till ;)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas allting är bra med dig idag?:)

2010-07-01 @ 12:29:06
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0