Emil snart i Thailand <3

Fyfan va jag kommer sakna han <3 gör det redan nu när jag vet att han är så grymt långt borta :( Annat när han är i Vansbro eller något liknande! Nu är han hur långt som hällst bort :( Han är nu framme i Thailand om några minuter ifall allt har gått som planerat så hoppas att han mår bra och har det bra <3 min älskling! Sista natten var ganska så svår att sova. somnade närmare en 1tiden och sen vaknade jag igen vid 3 tiden av att Emil höll på att packa det sista och då vart jag klarvaken och satte mig vid datorn och sen gick jag och la mig och då följde han med till sängen. Så vart att sova brevid hans sida i 3 timmar för vid 6.00 så ringde mitt alarm och även emils alarm så då vare bara att stiga upp! Har hunnit med himmla mkt idag, vart till borlänge och pussat och kramas med Emil för sista gången på en månad :( direkt från blg och direkt till jobbet.. trött som fan och så ska man jobba till 15.00 men ringde Emil på min lilla lunch rast för att se hur resan till stockholm hade gått och då hade de precis chekat in på arlanda :) Sen ringde jag vid lite efter 2, då hade Emil ringt mig 3 ggr och skickat ett sms snuffen <3 Så ringde upp han och fick lite smått panik att han inte skulle svara att det redan var försent att prata med han :( Men han svara så då lättare lite men höll nästan på att bryta ihop när det tuta upptaget och trodde att jag inte skulle hinna säga hej då :'( men jag han så överlycklig <3 Men funderar starkt på att ta en sista minuten ner till thailand då när jag jobbat klart (A) Fyfan va härligt!

Efter jobbet träffade jag på alla gos tjejer ;) hihi så slutade med att jag följde med milla och sibban ut i deras räser båt (= Nästa gång blire att åka vatten skider eller sån där wakebord! hihi Så vara s mysigt att sitta ute på skön och gubba och bara ha det allmänt trevligt =D Sen vidare hem till Millan och sibban där vi kolla på 2 filmer, tog en power nap en vända för att få mer energi för att hålla ögonen vakna ;) Och nu sitter jag här, ont i magen och förbannat trött! Så imorgon blir det en riktig sovmorgon! Men hoppas på att få ett samtal från Emil där han säger att allt har gått bra så kommer nog inte sova så djupt! Jag sover med enbart ögonen stängda men allta nnat vaken! är så himmla lättväkt! Ajaaa nu så ska jag lägga mig i sängen och sova i en av emils tröjor och bara längta <3



Jag längtartills den 27 augusti (A) Då komme älskii hem! Om jag inte jobbar så har jag tänkt mig att åka till Stockholm den 26 augusti och shoppa lite och sen hämta upp Emil på arlanda den 27 kl 07.00! längtar som en tok till den dagen kommer <3 

natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0