Pinsamt :O

Min söndag har vart så tråkig :O huhu Blir inte bättre häller på att tänka att mamma å co. åker till Thailand nu på Torsdag!

PINSAMT^^
Har vart och pantat alla burkar/ flaskor idag^^ Stod bara här i lägenheten och tog plats^^ Fyfan va jag hatar att panta.. känns som om alla kollar och vi fyllde mer än en hel kundvagn^^ Nästan som om man skulle ha tagit det i omgångar? ska göra det nästa gång.




Dagen i Vansbro var kul ;) Mat och Tårta ;) mumms Vi vart kvar där och kollade på massa bilder och kollade även på filmer ;) så kom hem igår 01.40 typ så var skapligt trött när jag köre.. Fast satt och sköng till massa musik så det gick kanon ;) hihi

Men nu så ska jag och Emil gå och göra mat, blir Thai wok! fy va gått alltså :O

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; okej. ;)



Tycker också det är jätte pinsamt att panta, fast egentligen är det nog inte så farligt som vi tror ;)

2010-01-26 @ 22:26:40
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0