Jävla SKIT!

Jaaa.......
Fyfan....
Söndag....
skola imorgon....
NEJ^^

Jag vill inte orkar inte.. huhu så skoltrött! Det ända jag längtar till skolan är kompisarna! Rästen kan jag vara utan ;) hahah Men men Undra hur långt kvar det är tills sportlovet? Någon som vet? Ja jaa det är väl bara att stå i ;) haha Jag är ju ändå alltid positiv ;)

Igår fixade jag mina naglar ;) hihi


[jag har så tjocka och korta fingrar]

Jaa gud det har jag verkligen XD Jag vill ha pianofingrar =D
- Får väl börja spela piano?


Emil ligger än och sover! och klockan är 14.22 ojojj......


Osminkad och ofixad är jag nu! ojojj fast idag blir nog att slappa och strunta i sminke och håre ;) Sitter i ett par mjukisar och Emils stora luvtröja.. mys <3

Kommentarer
Postat av: nadja

ja, vad ska man kalla de, svacka? mina känslor är upp och ner för tillfället /:

2010-01-10 @ 17:38:59
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

ja jo, inte lätt. usch. ja det tycker jag vi kan göra, va ju ett tag sedan ;)

2010-01-10 @ 19:49:44
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0