FAN^^ JÄVLA SKIT!

Blir så trött, är så jävla trött! Det värsta jag vet är att vara sjuk och så är det så sällan som jag är sjuk.. det är så TRÅKIGT!


Vaknade nu imorse med värdens täpptaste näsa och as ont i halsen och hes! fan det är så tråkigt att vara förkyld!

Så knarkar echinaforce..... Så får hoppas det blir bättre^^ echinaforce är iafall bra mot förkylning och man känner värkligen hur det bränner i halsen när man tar det men det smackar verkligen skit äckligt^^ ushh..



Bilresan hem i går kväll gick bra (= Vart mkt sjungande och sånt (= trevligt! haha så var hemma lite efter 23.00 (= Fast var så trött så jag somnade på en gång när jag la mig i sängen!



Har ingen aning om vart den här dagen kommer vandra! Emil är på träning så han kommer väl hem senare någon gång (= Och idag så är det prick en vecka kvar tills Mamma och co.. kommer hem från Thailand!


Men nu så ska jag kika runt på nätet! kanske hittar nå intressant? huhu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0