Dagens inlägg! Kallt ute :O

Vaknade imorse och gjorde mig ordning! Gick iväg till stan "jobbat" och alvarligt! Mitt ansikte höll på att frysa bort :O Nu vill inte jag ha nå mer vinter, inge mer as kalla dagar! Man fryser ju bort och man vill absolut inte gå utanför dörren! huhu Jobbade idag 14.00-18.00 och är helt slut XD haha eller aa iaf av kylan! Sen har det inte hänt nå mer idag (= Blir en mysdag med älsklingen framför teven med lite chips ;)

Visst är vintern fin? Men den är så kall! usch..







Lite bilder är ju tvungen att finnas med ;) annars blir ju inläggen så tråkigt XD haha Bilderna är tagna av min kompis Johanna Tell (=

Men nu så ska jag nog kika på tv ;) puss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Ge oss sommar! :D

2010-01-08 @ 21:00:32
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0