Dagens inköp!

Dagen började segt! Jag har bara slöat i en princip sen vart det upp på stan med Emil och sigge (= Hittade lite smått och gått! Men det jag leta efter hittade jag inte :( Och det var ett helt vanlig svart ögonskugga! Alla svarta jag hitta hade massor av glitter i men jag ville ju ha ett helt vanligt men nej! Så det vart ett svart med glitter i! Och så köpte jag mig även en ny hårinpackning! love it <3 Kms så klart ;)

Och även nya sminksvampar "eller va det nu kallas!"

Kms Hårinpackning 225:-
Svart glitter ögonskugga 50:-
Sminksvampar 29:-

Undra vad jag ska göra ikväll? Emil har dragit till sigge för att leka med datorn! Så sitter här helt själv och fryser! huhu Får hoppas att det går nå bra på teven ikväll iaf! Och så tänkte jag mig att ta bilen till en mataffär och handla lite goa frukter och ha en myskväll med mig själv! Sen så ska jag mysa in mig i hårinpakning och bara sköta om mig själv ;) Låter inte det mysigt?

Emil har tagit med sig sin dator så han var tvungen att koppla in min så jag också skulle kunna sitta här ;D hihi Så ska kolla om jag har nå gammla bilder att bjuda på ;) haha va hämskt XD







Men nu så ska jag sätta lite fart ;) klockan börjar ju allt bli mkt nu XD haha Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0