Blandat skit!

Dåliga jag! Men har haft så mkt att göra! Har inte haft ork eller humör för att skriva, då hade det bara stått en massa negativa saker!

Har hänt mkt sen jag skrev sisst! Största händelsen och den bästa Julklappen var!

-KÖRKORT!

Var absolut skit kul och as läskigt! haha Så det är en stor nyhet som jag inte hunnit skrivit här i bloggen! Sen har det vart julafton






Det var min härliga jul^^ Fick en massa kul! haha En ny tak lampa, stekpanna (så akta er) och en kastrull! Sen vart det lite roliga saker ;) haha Pengar, mina äslade skor! Så snygga som dom är! hihi å massa mer <3










Hänt en massa ;) Var till blge i veckan jag och älskii! Jag skulle dit och köpa den nya snygga samsung kameran och efter 1 timme i kön så sa de att den var slut! Tror ni jag var sur eller? fyfan.. jävla onoff! Och inte fan fick jag köpa visningsexet!
Den dagen var så drygt för absolut inget gick som det skulle! huhu så drygt!







Min dag idag har vart tråkig! Har tvättat tvättat och tvättat! Låter inte det riktigt frästande?

Igår kom det några filurar på besök ;) Emils familj, Mamma, pappa och 3 syskon ;) kul kul =D Tur att vi hade hunnit städat lite innan ;) Och så hade jag även jobbat på lilla ängel innan i 5 timmar så det var ju kul ;) haha stress hela dagen XD Och så började jag även läsa en bok "14år och till salu" fyfan vilken hemsk handling! tycker så synd om den där lilla flickan! stackarn...




Kommentarer
Postat av: nadja

har väntatlääängte på din uppdatering emmis pemmis ;) NU ÄNTLIGEN haha :D

2010-01-03 @ 21:56:54
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh! den har jag läst , man blev att må så illa av den! :/

2010-01-04 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0