Äntligen skola ;) hihi

Idag är jag på bättre humör ;) Märks det? skola <3 haha.. eller aa det är väl inte skolan jag saknar utan shoppingen med tjejerna <3 Hade sovmorgon så börja 10.15 så jag och Emma vandra upp dit i tid och väntar på läraren men sen så får vi veta att hon har sjukskrivit sig :O hallå? Vadå inte hålla tyrcket? Hon var nog inte så glad på vår klass.. vi har klagat på henne för hon kan inge samhäll alls enligt vad vi tyckte! Så ja nu är hon iaf sjukskriven! Så sovmorgon imorgon med ;) Ajaa iaf.. under den tiden som vi skulle ha haft samhäll så åkte vi ner till stan och shoppa ;) Love it<3 så det är ju det roligaste med skolan! SHOPPING! Hittade en hel del! mumms <3 Och så var vi och käkade taco buffe ;) as gått och as mätt jag vart XD

Dagens shopping är.......
Solglas ögon - Lindex
Halsduk - Åhléns
Halsduk, inomhus "scarf" - Lindex
Tunika - Vero Moda

Bilder kommer nu!



Så här såg jag ut idag då ;D haha trevligt (=



Kommentarer
Postat av: nadja

så de finns snygga kläder i ludervika haha, har nog inte kikat där på ett tag :D

2010-01-11 @ 21:36:05
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: tina

emmis är shoppaholic ;D men vilken tjej är inte det egentligen ;) haha! snygga kläder gummsan ! :)

2010-01-12 @ 08:38:14
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0