skola!

Sitter här och spelar har hål nu! sen prov^^ huhu så said :'( Fick reda på provet som vi hade igår, det jag var helt oförberädd på och fick G+ AS GLAD =D I did it^^ hihi Fast dagens prov kommer nog mer gå åt helvete! huhu fan för verkligen koncentrera mig nu!

Sitter och spelar spel på facebook ;) haha vilken FRITID! Får se vad som händer ;) ska tjata på mamma ifall jag får låna bilen bara tills ikväll (A) hihi Och om inte det går så ska jag höra med pappi ;) haha Önska mig lycka till ;) haha


Puss.. Önska mig lycka till alla ;) <3

Kommentarer
Postat av: K R I T I

Nu har du ju redan gjort det, men slänger in ett litet "good luck" ändå! ;D

2010-02-10 @ 18:14:22
URL: http://kritis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0