semlor semlor

älskar verkligen semlor^^ Det är fan absolut det godaste :) Idag har jag vart i skolan (som vanligt) efter skolan vart det ner och träna på gymmet med flickorna ;) Fyfan va vi alla tog i :O svetta som fan :O haha Men men ;) Imorgon blir det gymmet med ;) mumms...

Igår var jag upp till blge med  Emma ;) köpte en hel del kul ;) haha börja med att kola på balklänningar och feste mig verkligen vid en :O huhu Sen vidare till kupolen och köpte bilklädsel ;) sen in på stadium och köpte träningskläder XD så nu jävlar! hihi sportbh och två tränings linnen ;) så härligt!

Senare mor kvällen åkte jag och mamma ut till gonäs och kickade på Tinas bal klänning ifall jag ska hyra hennes (= Och när hon tar fram den så ser jag att det är exakt den jag vart så fest vid i borlänge :O shiit så läskigt^^ Och Tinas klänning satt verkligen som juten på mig ;) hihi känndes as bra och den är as fin XD hihi Men tror det blir att köpa en egen ;) alla flickor vill väl ha en prinsess klänning? haha Nu längtar jag verkligen till Balen och studenten^^ haha gud va kul allt kommer bli :O



nu så ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på tv (= puss <3

Kommentarer
Postat av: nikoninan

haha snygga vi är :D haha helt otroligt att trosorna inte syntes, för hade väldigt långa ben på bilden xD

har en award till dig på min blogg, du får bläddra ner för att se den :) Puss <3

2010-02-17 @ 22:14:51
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: nadja

jaa, semlor är super gott ju :D

2010-02-18 @ 11:22:12
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0