Måndag + Träning!

Min dag idag har vart bra ;) Men dagen vart allt bättre ;) När jag fick veta att jag hade klarat av provet som jag hade förra veckan som jag kände mig så besvärad av^^ Men JAG LYCKADES.. trodde absolut inte mina öron när Kristina sa det (= Jag fick G-VG :O så HAPPY hihi Det lättade verkligen upp dagen ;)

Sen vart det träna med brudarna ;) Gud så mkt folk det var på gymet idag :O så drygt när man inte får plats^^ grr men men det känndes as bra ;) Fast var så slut i hela kroppen :O

Nu sitter jag bara här, har pluggat lite och somnade ifrån mig lite (A) hehe.. men men skola är fan drygt!

Datorn är helt jävla fuckad! gaaaaaaa allt är så segt så det får inte bli någon bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0