inhandlat idag då !


Ett smyckes träd ;) as snyggt XD Kände att jag ville ha ett nytt nu som passar i hallen ;) Passar as bra på den svarta byrån ;) snyggt <3 haha sen köptye jag mig även en ny tvål pump ;) svart med en massa bling bilg på (A) Thats so me... Syns inte så bra på bilderna men de är grymt snyggt ;) blir nog en svart bling bling våg sen ;) haha love <3 Vart också as bra inne på toan ;) En mugg vart det också som jag ska ha tandborstarna i ;) BLING*



Vart en kort dag i skolan, är ju så förkyld så  tänkte bara dra till skolan för att få APU papprerna som jag ska ha med mig till Åhléns sen ;) kommer bli kanon ;) Nu sitter jag här och så tvättar jag, hann ju inte klart med allt igår! omöjligt för det är så grymt mkt kläder :O huhu ajaa måste kila ner till tvätt stugan nu om en liten stund ;)

Kommentarer
Postat av: tina

åh snyggt träd! Jag hade en hand istället för ett träd också suuuper läcker men här om dagen råkade jag häva ner den så den gick sönder :( lär köpa en ny för dom är verkligen snygg & bra!

2010-02-25 @ 15:16:17
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: Madelene - Mina Drömmar, Mina Foton.

hehe de bidde väl bra!! :D ..

Nu vill jag se en bild på när tandborstarna STÅR I koppen också! :D

2010-02-25 @ 15:41:26
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0