*Host*

Jaa känner mig så trött^^ Skulle inte ha tränat igår, hade ju lite ont i halsen och nu idag är det värre! snyft :'( Hata Hata... Men bilen starta allt i morse så det var ju ett stort AP plus. <3 louvly.... Skolan annars har gått bra! Har precis haft prov och det var AS svårt! huhu hata hata... Och så fick jag veta hur jag låg på naturkunskapen och jag låg på VG ;) puss puss jaa =D

Vet inte riktigt vad som händer idag!  Måste upp på stan och köpa mig en ny brunkräm (eller vit kräm, till mig?) haha Bleka jag... måste sola sola XD

sbart har jag sissta lektionen så skönt och sen sluta och snart är det slut för denn här veckan och sen LOV! wieee <3 haha


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: fin bild på dig i headern:)

2010-02-24 @ 06:03:40
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0