Hemma och är sjukling^^

Fan va det är tråkigt! bara sitta här för sig själv! Har vart och handlat lite så jag överlever dagen hemma... Kollar på tv, äter banan, vindruvor och ska göra varm oboy tror jag (= hihi och så kikar jag runt på olika sidor och hittar smått och gått som jag vill ha ;D hihi

















Gud va mkt det finns som man vill ha! oj ojj det var allt länge sen jag var till blge och shoppa :O måste bli nu snart ;) huhu


Måde inge bra imorse, ont i öronen (öroninflamation) ont i halsen varm/fryser ont i ögonen! hata hata....

Nej men nu så ska jag lägga mig i sängen och ta det lugnt (= puss

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; ja lite värme vore inte alls dumt nu !



Krya på dig

2010-02-01 @ 13:47:32
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; veckan har vart ganska lugn faktiskt, har jobba lite och så. Hur har den vecka sett ut då?

2010-02-04 @ 22:45:44
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0