God morgon!

Nu sitter jag här, snart är det skola. Första lektionen är det prov! usch.... kommer kugga så HÅRT! Har precis ätit lite kräm ;) Köpte den igår, hallonkräm as god :O mumms <3 haha blir allt fler gånger ;)

Länge sen jag skrev här XD har inte haft nå kul att säga eller joo fast har inte orkat, har shoppat lite, sen inge mer typ... haha

Så här ser jag ut idag då ;)


+ igår kom mamma och co... hem (= Fick en del grejjer ;) Klocka, as snygg ;) Och Calvin Klein trosor och en Adidas tröja ;) mumms <3 Så nu är det skönt när de är hemma ;) hihi Men nu så ska jag fixa klar mig innan emma kommer och hämtar upp mig ;D hihi Fattas bara strumpor XD

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0