Varför utalar man ord på konstiga sätt där det stavas nå annat?





Den funderar jag starkt på! Borde vara lättare och även roligare om man säger orden som de stavas! Tp gic ju bra! haha Jag vann över ninna (så kom näst sist!) men jag vann över en iaf!
Under kvällen så har de skrattat åt mig för mitt utalande av giraff (G) och sen dreggless.... haha och även sista frågan för Ida! då det stod allah och jag sa aloha! Det var mkt roligare att säga (A) haha och så gick ida ut! Fuck.....  ajaaa bra träning på högläsning för mig! hehe inte just den bästa och den breve fick hjälpa till lite då och då (A) Så tack matias =D hahah

JAG ÄR SMART! hiihi tur att jag inte fick ett lexikon med allmänbildning som emil sa att jag skulle få XD hehe jag är inte almänutbildad! Jag är bara skolsmart och JAAA jag fick VG i svenska a och b! suck on that!

Har ju glömt berättat vad jag fick i julkappar av windahlarna ;) hahah Av emil fick jag en nusnäs stake med levande ljus, en tunika och en bok om mitt stjärntecken jungfru ;) och av nina och matias fick jag en gps till den lilla röda ;) wieee så nu kommer jag aldrig åka fel igen ;) hihi sen fick jag en turbanhanduk till huve ;) och ögonskugga ;) Massa tack =D



Kommentarer
Postat av: Åsa (mammas kompis)

Hej sötis, fick precis höra att du har en egen blogg. Wow! Kul! Nu ska jag minsann läsa och kommentera mycket : ) kul o se bilder dessutom. Ha ett Gott Nytt År! Kram

2010-12-30 @ 08:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0