1a December 23dagar kvar!

Hejsna! 1a december idag! 23 dagar kvar till julafton! Mumms va jag vill ha paket ;) haha

Ledig idag m,en så har Disse här! Just nu ligger hon och sover på soffan och ser ut som om hon har det riktigt gått iaf! Men hon är så trökig och äter inte sin mat! Lär kanske skämma bort henne med en bit kykling i maten? haha

Jag tvättar och ska nog snart börja städa lite? trök trök!!! Men just nu vill jag ha tag på cassis lösen till hennes blogG!!! haha jag ska göra en överaskning till henne men hon svarar inte på mina sms! Hon har nog fullt upp med ungarna! Mysigt.. Vill också vara hos henne! Måste åka dit en vända! Får mitt shema imorgon på Åhléns så kanske kanske så finns det tid att åka ner till Göteborg ;) hihi Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0