shopping dag!

Hejsan hejsan! Har vart en dag fullt av shopping ;) Dyr dag vill säga! men är snart klar med alla julklappar (A) Känns så skönt! har handlar julklappar till mamma, cassi, anna och pappa är klar (= Så nu är det anders kvar och så en del av emils är kvar och så klart ska ju Emma få paket av mig också (A) Men det får jag fixa under någon lunch, eller imorgon när jag också är ledig?

Köpte lite till mig själv också (A) hihi
1 möss, linne och en blus (A) hihi så känner mig duktig att jag bara kom hem med 2 klädes plag! Håll med mig ;) Emma och Igel har vart så härligt sällskap ;) mat på matpalatset och sen fika nere i cafét! Jag varväl lite klumpis som vanligt och spilde cola på min dyra snygga plånbok! Men den klara sig ;)

+ så köpte jag julpapper och snöra! så nu sitter jag på golvet och har julvärkstad för mig själv! KanoN! Gud va jag älskar att göra fina paket! Paket ska vara snygga och prydliga! Inte bara ett hopplock. de ska se snygga ut under granen!

Tänkte att jag skulle ha lockigt hår idag!

Men tiden fanns inte! haha när jag skjussat emil till skolan och kom utanför mig så står Emma där redan XD haha så vart in, byta kläder och borsta tänderna och toppera håret lite ;) Så fick bli rakt! Eller jaa, lite vågigt vare! Så får ta lockigt en annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0