RUMPAAAAA!!!!!!

Hejsan hejsan (= FESTA IDAG PÅ! Coca cola är det i både mitt och Emmas glas ;) Det godaste så klart! haha Så idag är jag taxi och festprisse på solo! Nykter =D Har ju lika kul som nykter  så kör på det ;) Och så slipper man ju gå. Bilen är ens bästa vänn!

Emma är här! Rumpaaaaaaa
Emma ville inte va med men hennes rumpaaaa ville det (A) Snyggot min <3 mumms grrr

Min julklapp av Emma!! Ett par snygga bling bling örhängen ;)<3



Lockat håret med nya gdh plattången ;) hihi Tack mamma för min nya lila skönhet ;) Hur skulle jag överleva utan enn plattång! haha Skulle inte gå (A)

Men  nu ska jag sociala med Emma och dricka uppp en hel 1liter coca cola ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0