Mys mys Torsdag!

Sitter här helt själv! Har sovit ut till 11 idag (= Kanon skönt! Har hunnit vart och solat, kan behövas för mitt blekhet ;) Sen duschat och nu sitter jag mer smörinpackning i  huve och ser så grymt snygg ut ;)  haha Funderar på att sätta mig på golvet och spela super nintendo nu! Supermario eller donky kong ;) haha Alltid lika kul! Spelade det igår kväll och höll på att dampa ihäl mig för jag dog hela tiden! Det här spelen är ju de ända spel jag är bra på så kan jag inte få vara så bra på de då? :O haha Otur!!

skulle behöva plocka lite kläder från golvet också, även tvätta och bädda sängen! humm.. men ska nog iaf börja med att spela lite supermario ;) hihi kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0