Min uggla vart avhuggen!

Idag har jag vart i blge och jobbat som resten av helgen ;) haha kanon! Är tröttis och kommer gå och lägga mig i skaplig tid! Inte så sent! så skönt att få sova ut helt och håller ;) Imorgon blir det jobb i Ludvika iaf så inge bil så långt imorgon! skönt! Men shhit hur många dårar det är ute på vägarna? Noll uppmärksamhet! Bara svänger ut framför en... Igår kväll när jag åkte från blge och ligger i omkörningsbanan jag och så bilen jag ska köra om byter och svänger fan rakt utanför mig! Jävla idioter.. Kolla i bakspegeln och döda vinkeln innan du svänger! Idiot så jag låg på tutan åt han då! usch... haha Jag blir aggro när det blir så!


ATTANS.... min uggelring råkade jag fastna med så ugglan flög av :( Så nu är det 2 delar :(
min uggla är nu död! R.I.P...... huuhu Den som var så snygg!

Kommentarer
Postat av: Hallvardgunhild

Nice site, regards from the netherlands!

2011-02-22 @ 12:31:50
URL: http://hallvardgunhild.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0