Matchande mobil + kamera!

hejsan (= sitter i vansbro (en liten håla i dalarna!) haha taskig jag är XD haha ajaa, ludvika är iaf lite större ;)Men iaf! Idag har jag träffat vännerna och firat Emelie som fyllt 19 år (= hihi Hon fick en del smått och gått av oss så hoppas på att hon vart nöjd ;)

Efter det bar det iväg till blge efter att gå på jakt efter en ny vinterjacka och en kamera men attans... Kom hem med en ny kamera och en ny mobil (A) Hittade ingen jacka! hehe Så nu har jag matchande kamera och mobil ;) ROSA ÄR DEN! ojojj... hahah lite anorlunda att skriva på den, jag som är van med min samsung touch! haha ajaa lär mig väl någon gång ;)

Emil mötte upp mig i blge! Eller aaa jag hämta han på stationen i blge (= först blge, köpte en kamera "grön" och telen jag ville ha var slut på onoff i blge så vart en vända till falun, köpte mobilen och så böt jag kamera till en rosa! hehe Matchande! Personalen var välldigt trevligt (= En jätte söt tjej (dam) av personalenkom fram till mig (jag sa - jag har fått hjälp!) det var inte det jag skulle fråga fick jag till svar! haha Ville bara säga tt du var riktigt grymt snygg i håret och så! haha kanon härlig personal och hur gullig som hällst och skämtsam var hela personalen! Men de vart lite chockade när jag kommer med 3e kartonger! 2 kameror och en tele... hahahah XD

får visa bild imorgon för nu är jag tröttis och orkar inte XD hehe (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0