massa KÖÖTTTTning!

Hejsan! Det luktar maaaatttt! Emil lagar mat! Eller alltså, jag hjälper ju också till! jag har skalat och gjort hazelbakspotatis! Emil håller på med kött och jag har vart och tjuvsmakat och det var kanon gått (A) hihi mumms!!!

Har jobbat idag 09.50-18.00 Och julruschen börjar ta sig på! Men värre kommer det nog bli ;) haha alltid lika roligt ju. Men jag lär sätta fart med julhandeln. Och jaaa Vad ska jag köpa till älskii????? fÖRSLAG NÅGON? HAR GÅTT BRA OCH JOBBAT SOM VANLIGT ;) imorgon jobbar jag lika tid (= sem blir det blge på onsdag med hemma för att handla julklappar ;) massa mys vi ska ha! <3 haha

har inte så mkt att berätta! ska iaf snart äta en underbart god maträtt! Kött och haselbakspotatis ;)

Den här snygga smilisen på min mat förut! haha den får stå förhela bilden på detta inlägg! Visst blir man glad (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0