MAAATTT! Mina fötter luktar :O

haha jag brukar aldrig få fötter som luktar skit! Men idag.. usch va äkligt :O Emil tycker jämt att mina fötter/ strumpor luktar nytvättade!!! Men nu idag im han kände så skulle han nog hålla med mig XD haha bläää!!!!

Ska nu strax dra iväg! Ska ut till mamma och få massa mat i magen m,ed bara familjen =D hihi Mamma, anders, cassi, tom och robert ;) As mysigt! Bara familjen på mammas sida <3 va länge sen XD

Nya navelsmyket jag fick av syster i julkapp ;)

ingen bra bild! Men ska kika på ny kamera imorgon och ny jacka ;) så då kommer det massa snygga bilder ;) hihi ÅÅÅÅ kamera <3 min hårda mage ärt borta :O putt veck.

Emil har vart i blge idag och så ska vi mötas i blge imorgon (A) hihi Siken tur jag har! Men först blir det mys med brudarna på coca thai ;) Fira Emelie som fyllde 19år förra söndagen ;)

Dagens inköp visar jag när jag kommit hem från mamma ;) Vart lite smink och en ny väska (A) hehe Inte bra EMmis! Måste hålla i pengarna någon gånG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0