lunch buffe med vännerna ;) <3

Välldigt mysigt det var att få träffa alla och babbala! vi var och käkade på coco thai ;) så nu är jag mätt! Det fannns även glass ;) Sen kom pappa och hämta mig för att åka hem och försöka starta bilen och vipps! Den gick igång ;) hahaha Siken tur! Och jag funderar även på att köpa start kablar som kan ligga i min bil.

*dunk* så fick jag skuffen i huve! gjorde bra ont! jävla lucka som åker ner mnär jag sträker mig i och! huhu

snart bär det av till blge ;) Härligt!hihi



att göra en pudel!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa när ska vi ära på china dååå?! ;)

Länge sen ju!



+ att du lär uppdatera din blogg mer, när jag jobbar så vill jag gärna ha något å läsa ;) <3

2010-12-28 @ 22:14:39
Postat av: Emmis

svar Emma; hahaha vi tar det nästa vecka ;) hihi



Ska försöka XD hahah har inte vart hemma så mkt idag XD <3

2010-12-28 @ 22:30:21
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0