Kvällspromenad!

Har precis kommit in efter en lång kvällspromenad med Emil och så klart lilla Disse! Mys mys och mkt spring och skratt! hahah det är riktigt mysigt att vara ute och gå och sen ha en hund att skratta åt! haha disse är så korkad ibland! <3 Kallt ute men jag tog på mig 2 thits och sen mjukisbyxor och en massa tröjer och jacka på mig! hihi så jag frös inte så mkt!

På lördag och söndag så kommer jag vara och jobba på Åhléns i Borlänge! hihi Min chef från ludvika skickade nyss ett sms om att jag hade gjort stor succé där i söndas! hihi känns kanon! Så riktigt kul att åka dit igen! hihi så lördag 12.00-17.00 och söndag 12.00-16.00!! Kanon! Synd bara att på söndag så åker pappa till göteborg för att hällsa på cassi och jag ville så järna följa med men jobb går före!!! Men snart så kommer jag träffa syster iaf! hihi Kändes iaf kul att jag hade gjort bra ifrån mig så jag är stålt över mig själv! hihi Jag är bäst som sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0