Justjaaa...............................

Massa grattis till min lille bror (långe bror)!!!!! hahahah han fyller inte år men han har fått KÖRKORT! kan allt säga att jag kommer utnyttja honom något mkt ! haha så mkt som jag har skjussat han i 1år! hahaah i morgon har jag haft körkort i 1helt år :O bara 1år kvar prövatid! haha

haha gammal bild från cypern 2007! ojojjj... kan säga att sigge har vuxit bra mkt mer än vad han var på bilden! Han är ju redan längre än min pappa på den där bilden ;) ojojjj!!!  2meters brochaaannnn!

hahah på bild! Pappa står bakom! Calle i famnen på sigge ;) Mina knasiga bröder på pappas sida! Sen finns det ju 2styckna till knashögar på mammas sida ;) haah


Sitter och skriver på FB med lilla sandra (hon är kortare än mig så! yhaa!!!) hahaha känner mig så lång brevid henne (A) Ajaaa vi vill åka utomlands! Drömmarna är först cypern och så tar vi USA efter! haha Låter så kanon bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0