Intressant, kanske?

Snodde Listan Av henne!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Jaaa (A)
Har du någon kille just nu?- Yes!
Har du dumpat någon?- ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - japp...
Vem kramade du senast? - emil (=
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - verkligen inte!

 

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - nje det var jag väl inte!
Har du bra betyg? - Dugliga (inge ig)
Har du fått göra om ett prov någon gång? - flera!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jadå!
Sköter du dej i skolan?- gjorde (har ju tagit studenten)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - alltid!
Haft mobilen på lektionstid? - haha klart?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - ett antal gånger!

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej, bor med killen min (sambos!) haha
Trivs hemma? - som fan!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej!
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej, skrikit men aldrig nå alvarlig!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej, jag är ju en ängel (A)

Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - hehe kanske det?
Vem betyder mest för dej i din familj? - syster <3
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - skulle häldre rädda dom än att rädda mig själv!

 

VÄNNER:
Du har vänner? - För många bra vänner <3
Du brukar vara med? - Jaa ett antal av de ;)
Vem/vilka var du med sist? - Emma!
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - jaaa, utsende spelar ingen roll!
Är det okej att ha kill-kompisar? - klart =D
Har du pussat någon av dina kompisar? - hehe (A)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nje, jag vet vart mina nära står! Dom är viktigast
Har du fått nån ny kompis denna månad?- jaa ;) Anna!

 

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - alltid! Kan fan inte leva utan det :O
Tar kort på dina bröst? - haha nej!
Super dej packad varje helg? - verkligen inte!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar/ lockar varje dag!
Ditt hår e knallblont? - nej (föddesmed det, men men) nu är jag blond?

 

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - yes!
När drack du alkohol senast? - sommras?
Vem bjöd dej på alkohol? - jadu ;)
Vad var det för sorts alkohol? - vin (=
Brukar du dricka alkohol? - händer (=
Har du druckit öl? - smakat!
Tycker du om öl? - hatar det. vidrigaste som finns :O

 

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - ööö nej?
Vill du bli kriminell? - Är redan det. Hallå? NEJ!
Varför gör du sånt här? - trött och har inge annat för mig!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej, har väl egen bil ;)
Har du suttit i fängelset? - Nej!
Vill du hamna i fängelset? - nej. skulle jag verkkligen inte vilja göra!


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - då och då?
När grät du senast? - inte på den senaste tiden!
Du har gråtit över en kille? - jaa, vem har inte? :P
Vem bråkade du senast med? - Emil? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0