Igår kväll!!!!

Måste ju skriva om min mys kväll hemma hos Emma igår ;) hihi mys mys! Vi var och handla massa flöT! hahah Vi åt, godis, dricka, chips och dipp, kladkaka med grädde, vatten melon och honungsmelon (tror jag det var?) vi hade en riktigt mys kväll och kikade på film och babbla! haha och så var vi och hämta Philip (= Sen efter  kl 01.00 så ringde mamma och fråga om jag kunde hämta henne! Hon och några kompisar hade vart på after work!

sen sov jag som en stock! zzZZZzzZZZzZzZZzz och upp på morgonen när klockan ringde, fixa sig och sen åka till blge för jobb!!! tadaaa i´m alive!

men nu snart så ska jag sova! Är gris trött!!! Imorgon blir det jobb 12.00-16.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0