Guldlock! i´m today!

(min engelska suger, men jag försöker ändå!) 

Så ni vet så har jag jobbat idag (= 11.00-18.00! Kanon som vanligt! Vart så grymt mkt folk så nu är jag helt slut :O Shiit vilken jul rusch det mer eller mindre har vart hela dagen :O OJOJJJ!!!!

Idag har jag fått SÅNNA härliga komentarer om mitt hår! La ner extra mkt tid idag och lockade mitt hår! Tog så lång tid så vart ingen frukost eller något sådant idag! Men jag överlevde ;) haha som vanligt? så tjejerna "damerna" jag jobbar med vill att jag ska ha en lock kurs med dom för de tycker att jag är så duktig på att få mina lockar att hålla och att de är så snygga ;) haha så vem vet? älskar ju att hålla på med hår och smink! Så snart kanske gå en kurs och utbilda mig till make-up artist! Som min mamma (A) hihi

Vart en lätt sminkning! Lite lätt sotade ögon! Snyggt! Fan va jag vill ha en riktig kamera nu!


Hur dum kan man vara och glömma kamera sladden på ett hotell i stockholm! Suck :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin äru! :D

2010-12-19 @ 16:48:23
Postat av: Emmis

svar anonym; Tackar (A)

2010-12-19 @ 19:16:55
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: tina

tycker du sminkar super fint så makeup artist skulle passa dig! :)

2010-12-20 @ 08:33:34
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0